Saturday, January 27, 2007

 

قورباغه ي دهن گشاد

توي يه جنگل بزرگ، يه قورباغه ي دهن گشاد زندگي مي كرد كه جلوتر از دماغش رو نمي ديد و دائم در حال دست انداختن ديگران بود. يه روز تو جنگل راه افتاد و سرخوش و قور قور كنان رسيد به آقا شيره. دهن گشادش رو تا انتها باز كرد و در حاليكه ته حلقش رو هر كور مادرزادي مي تونست ببينه، از آقا شيره پرسيد: آقا شيره، واسه ناهار چي مي خواي بخوري؟ آقا شيره هم كفت: مي خوام يه آهو شكار كنم. و قورباغه ي دهن گشاد، باز دهن گشادش رو باز كرد و گفت: بخور بخور
فور باغه ي دهن گشاد رفت و رفت و رفت، تا رسيد به آقاي زرافه. باز با دهن گشادش از آقاي زرافه پرسيد: آهاي آقا زرافه، تو واسه ناهار چي مي خواي بخوري؟ آقاي زرافه هم جواب داد: مثل هميشه سر شاخه هاي تازه درختها رو. و قورباغه ي دهن گشاد هم مثل هميشه با دهن گشادش گفت: بخور بخور
قورباغه ي دهن گشاد به راهش ادامه داد تا رسيد به آقا ماره و ازش پرسيد: اوهوي آقا ماره، تو واسه ناهار چي مي خواي بخوري؟ و آقا ماره يه نگاه خريدارانه اي به سراپاي قورباغه ي دهن گشاد انداخت و گفت: قورباغه ي دهن گشاد!!! قورباغه ي دهن گشاد در حاليكه قلبش افتاده بود تو تنبونش، آب دهنش رو قورت داد و لب هاش رو غنچه كرد و گفت: بخور بخور

پ.ن.: قورباغه ي دهن گشاد: اوهوي امريكا، تو واسه ناهار چي مي خواي بخوري؟
امريكا: كشوري كه هسته اي شدن رو حق مسلم خودش مي دونه!ا
و قورباغه ي ما ياد نگرفته بود لب هاش رو غنچه كنه، در نتيجه ... ا

Comments:
it is absolutly true,unfortunately.
and I love this story.very muchhhh...
 
nakone ghoorbaagheye dahan goshaad shoma ro khorde ke yeho gheyb shodi??? :))))
 
سلام،
از اينکه رسيدگی به درخواست شما برای اضافه شدن لينک وبلاگتان به «ليست وبلاگ‌های به روز شده» با تاخير زيادی انجام شده واقعاً عذر می‌خواهم و شرمنده اين بدقولی هستم. باور کنيد در اين سه ماه چنان گرفتاری‌های زندگی (کار و درس) زياد بود که فرصتی برای انجام تعهدات نمی‌ماند. می‌دانم بدقولی کار بسيار زشتی است و به همين خاطر از شما دوست بزرگوار پوزش می‌طلبم و اميدوارم وضعيت مرا درک کنيد.
متأسفانه من لينک ليست را در وبلاگ شما پيدا نکردم. اگر پس از اين مدت و بخاطر بدقولی من آنرا پاک کرديد، بخاطر آن چند وقتی که لينک در وبلاگ شما بود، بسيار سپاسگزارم. مطمئن باشيد اين حسن رفتار شما فقط و فقط به نفع دوستان بلاگر ديگر که لينکشان در اين ليست وجود دارد، بوده و من فقط مسؤوليت رسيدگی به درخواست‌ها و پرداخت هزينه‌های سايت را دارم تا از اين طريق به معرفی هر چه بيشتر وبلاگ‌ها کمک کوچکی کرده باشم.
از طرف حدود دو هزار وبلاگی که لينکشان در اين ليست وجود دارد، بخاطر چند وقتی که به ليست آنها لينک داديد، از شما تشکر می‌کنم. در اين مدت سه ماه بيش از هزار وبلاگ درخواست رسيدگی کرده‌اند که رسيدگی به هر کدام بيش از پنج دقيقه زمان می‌برد. به همين خاطر يک هفته مرخصی گرفته‌ام و تمام مدت در حال انجام وظيفه‌ی به تاخير افتاده‌ام هستم.
در صورتيکه از ابتدا لينک ليست را به وبلاگ خود اضافه نکرده بوديد، گله‌ای از شما دارم. اگر از هدر رفتن وقت من بگذريم، پر کردن بی‌هدف فرم درخواست اضافه شدن لينک وبلاگ به ليست، باعث ضايع شدن حق ديگران و به تاخير افتادن رسيدگی به درخواست‌هايشان می‌شود. اين رفتار و عدم پايبندی به تعهد و ضايع کردن حق ديگران، هيچگونه توجيه عقلانی و انسانی ندارد. در اينصورت اميدوارم برای بدقولی خود دلايل ديگری داشته باشيد.
باز هم از این تاخیر ناخواسته معذرت می‌خواهم و اميدوارم عذرخواهی من را بپذيريد.
شاد و سربلند باشيد
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?